fredag 21 juni 2019

Midsommar - Tid för eftertanke och planering

Med den rubriken menar jag nu inte att jag kommer att ägna midsommarafton åt att planera.
Idag kommer jag att äta lite sill och färskpotatis och ta det lugnt inför jobb resten av helgen.

Men därefter tycker jag att det passar bra med lite funderingar på framtiden och i första hand planering för andra halvan av året. Jag har tänkt minska min arbetstid något till hösten då jag har en hel del extra och sparade semesterdagar kvar. Jag skall försöka ha en tydligare strategi när det gäller mina investeringar och försöka sätta upp lite regler. Jag skall också sätta upp några rimliga mål för vad jag vill uppnå.

Men nu är det först midsommarfirande som gäller och med det vill jag önska alla er som besökt min blogg en

Glad midsommar!

5 kommentarer:

  1. Glad midsommar.
    Spännande att höra mer om dina planer.

    Mvh PB?

    SvaraRadera
  2. Glad Midsommar! Ska bli kul att höra om dina framtida planer. Här kör vi på som vanligt!

    SvaraRadera
  3. Tack PB? och Snålgrisen! Hoppas att ni också har haft en trevlig midsommar. Att utlova planer på bloggen kan göra att man skärper sig och tar tag i saken :)

    SvaraRadera
  4. Glad midsommar (i efterskott :))! Instämmer med övriga om att det ska bli kul att höra mer om dina planer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Jag tycker själv att det är givande att ta del av andras funderingar och erfarenheter.

      Radera